hejsansvejsan


sitter här och kollar på ensam mamma söker. det är awesome. idag har jag inte gjort så mycket, pluggat, sett på två filmer ( remember me och the last song ) dom var helt okej. och så har jag lagat makaroner och tomatsås, jag är faktiskt ganska stolt. imorgon blir det skola och sen hem och ta det lungt bara. jessica tar hästarna. tack älskling! fast, juste jag måste plugga.. har prov på tisdag. suck.
som ni ser så har jag en ny header. den har anna-maria fixat. tusen tack! ( www.annises.blogg.se )
nu ska jag gå. pusshejs


Kommentarer
Postat av: Annis

(Lite efter men aja) ^^'

Hoppas du blev nöjd med headern, =)

2010-10-30 @ 19:54:20
URL: http://annises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0