Några ord från mej

hejsansvejsan. ska strax gå och käka, men innan det tänkte jag säga några ord
 jag ska verkligen försöka blogga mer nu. men det är inge kul när jag aldrig får kommentarer. när alla säger att jag ska blogga mer, men , jag menar, vad är det för vits med det när jag aldrig vet om någon kollar? visst står det på statistiken, men ändå. jag vill inte behöva be om att folk ska kommentera. jag vill inte heller tvinga er. men det är inte kul att alltid behöva skriva, : snälla, kommentera nudå!
förstår ni vad jag menar?
jag vill att folk ska uppskatta det jag gör, och det vet jag inte om ni gör om ni inte berättar det. genom att kommentera.
jag är så less på det här, men ja fick bara lov att säga det.
hoppas alla tar det på rätt sätt.
älskar er <3
kramar.

Kommentarer
Postat av: malin

gumman, du är duktig på att jag blogga och jag vet att jag suger på att blogga & kommentera men jag ska oxå försöka bättre mig, <3

2010-10-16 @ 17:54:51
URL: http://cocacolan.blogg.se/
Postat av: sara

fin blogg. :)

2010-10-17 @ 17:19:59
URL: http://theponnyryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0