stallet om en stund

tjenixen. jag ska strax åka till stallet, men innan det tänkte jag berätta om min skoldag. började klockan åtta, matte, svenska, engelska, lunch. lunchen var asgod, tog tre portioner, ( tjock jag är ) hahha, men den stank piss. och sen slutade vi med so. slutade klockan 20 i 1. underbart!
idag tänkte jag rida jappisen, hoppas det går bra. han har stått i tre dar, men måste rida honom hårt nu innan dom kommer så han är seg och inte på så jävla mycket, så idag blir det stenhård dressyr. det gillas!
men aja, nu ska jag kila.
pushejs



jag hatar er.

Kommentarer
Postat av: malin

hahah det gillas (y)



gumman, vem hatar du? <3

2010-10-20 @ 16:24:06
URL: http://cocacolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0